God morgon

Så var man tillbaka till jobbet igen.

Älskling hade visst blivit utelåst i 3 timmar igår kväll mellan 21.30-00.30 =/
Hur lyckas man? Stackaren! <3

Kom på att vi ska på Frukostbuffé med jobbet idag så pappa fick stanna på Entré och hämta ut pengar till mig för jag till nöt hade ju glömt mitt kort hemma på bordet!
Vår sommarjobbare hade försovit sig idag, det är fan inte lätt att jobba säger jag bara.
Ibland är det ju så jävla tråkigt att jag har råkat somna till och sen vaknat och kommit på mig själv halv sovandes i stolen, som för övrigt är riktigt skön. Så det är inte så konstigt man slumrar till!
Men vad kan man förvänta sig när man sitter och scannar in dokument på datan 8 timmar om dagen?

Nåja, fick träffat Madi och Louise en stund igår. Hon kom förbi en runda och gud vad söt Louise är! Jag vill också ha en liten hundvalp, men tyvärr så blir man så bunden med en hund. Och just nu känner jag att jag inte har tid till en hund. Ska ha en av Louises och Olivers valpar sen istället!

Ikväll blir det bara tills att ta det lugnt, ska hem till Tom efter jobbet. Så vi ska bara mysa och kolla på film tror jag. Hoppas på Tacos, är riktigt sugen på det idag! Och en iskall Cola Light hade fan inte suttit fel. Ska nog ta och köpa mig ett tiopack på burk! Det är guds gåva till jorden! Tio pack burkläsk cola light! Gud vad jag LOVE IT!

Talade lite med Åsa igår, saknar våra galna sommarminnen när vi satt på hennes ullmatta och drack tetra vin, ringde runt till folk och sa dom hade vunnit tandkräm för ett helt år, och en rad massa andra sjuka saker vi gjorde. 
Låter kanske lite fjortisaktigt, men gud vad kul vi hade! Bestämde vi skulle sitta på en filt och dricka cider på en gräsmatta under Malmöfestivalen! Det ses fram emot!

På återseende!
P.s. Någon som har någon jobb till mig?

Kommentarer
Postat av: Joy

Coca-cola for life! haha. Finns fan inget bättre än en iskall coca-cola=D Oh! Tyvärr har jag inget jobb till dig, men jag ska hålla mina ögon öppna;)

2008-08-08 @ 11:05:02
URL: http://tilltheendoftime.blogg.se/
Postat av: Stephie

Hoppas du e på att gå dit på fredag med mig med :P Höär av dig imorgon om du vill ses puss

2008-08-08 @ 20:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0