Horror night

Igår efter jobbet var jag mamma och pappa och beställde blommor till begravningen på fredag. Det blev blåa och vita syrener och rosor. Dom var jättefina!

Efter det blev det hem och duscha, äta och städa rummet. Efter det kom Corinne och Sara hem till mig sen blev det raka vägen till Hemmakväll för att hyra film. Det blev såklart Return to the house on the haunted hill och One missed call. Den första filmen var riktigt kass och den andra var lite bättre.

Köpte med oss massa chips och dippa, popcorn klubbor och nötcreme som vi satt och mumsa på. Mikael var också med och kollade på första filmen, men antog han tyckte den var kass för han gick sen efter en stund.
Efter Sara och Corinne åkt hem var jag lite smårädd, och såklart när jag hade gått och lagt mig råkade jag sparka ner min fjärrontroll på golvet och jag flög upp som en stucken gris, tände lampan och beslöt mig sedan för att sova med tvn på. Jag är så sjukt känslig när det gäller skräckfilmer så det inte är sant. Jag kan sitta under filmens gång och vara helt macho och säga det är en jävla skitfilm, fast sen när det kommer till kritan slutar det med att jag sitter ensam i min säng och tror att min plyschnalle uppe på garderoben är ett monster! Sött.

Jag förstår egentligen inte varför man kollar på skräckfilmer när det egentligen bara är så jävla löjligt, varför orkar man kolla igenom alla dessa jävla sadistfilmer där folk och onda hus och andar och allt vad det nu kan vara, slaktar varandra och att folk faktiskt kollar på det också?!
Och jag av någon borde inte få kolla på det, jag sitter ju oftast igenom filmerna med händerna för ansiktet, eller med täcket uppdraget ända till pannan! Är det lönt liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0