Dessa jävla fyllon

Det är något fel på mig seriöst.
Jag är alltid sjuk, och jag har alltid massa olika sjukdomar verkar det som. Iallafall på senaste tiden.
Jag mår helt illa och har ont i huvudet just nu, är helt trött och slö. Borde gå och lägga mig och stanna i sängen ikväll, men Madde är på väg hit nu med Louise. Så det blir väl lite gossip.

Jag har en tendens att alltid få fyllegubbar efter mig. (Och vem har inte det liksom?)
Hur många gånger har inte en fyllegubbe kommit fram på busshållplatsen eller inne i parken eller var dom nu håller till och börjat prata om sin livshistoria. Det var till och med en man som berättade att han precis hade blivit utsläppt ifrån häktet för att han (enligt honom) hade mördat en människa. Och så bad han om pengar till bussen. Snacka om att bli skraj! Nu hände ju detta för ett tag sedan men ändå.

Nu på lunchen när jag skulle ner på Valen var där en fyllegubbe som började hojta till mig och sa att jag var en riktig kvinna för jag kunde gå i klackaskor. "Du bara flyger fram" och sen började han sjunga efter mig "Klick klack klick klack"
Visst, jag tycker synd om dom. Och innerst inne är dom väl bara ensamma och vill ha någon att prata med. Men då kan dom väl prata med någon som sitter i samma situation som dom själva istället för att tränga sig på folk mitt ute på stan.

När jag var på väg tillbaka var jag ju tvungen att gå samma väg för att komma till jobbet, och då satt han ju kvar. Så jag låtsades smsa på mobilen för att han skulle låta mig vara ifred, men man vet alltid var man har dessa fyllona.

Later!

Kommentarer
Postat av: K

Thanks for the kommentar :P

Ledsen över det med din kusin :(

2008-08-28 @ 20:13:46
URL: http://kristianmedk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0