Lumene Matt Touch

Jag måste bara tipsa er som har väldigt glansig och fet hy om en mirakelprodukt som jag är helt förälskad i!
Lumene's Matt Touch produkter!

Jag har haft väldiga problem med min hy en lång tid och har väldigt fet hy som gör att den blir glansig väldigt fort.
Och jag har prövat TONVIS med olika produkter. Massa olika foundations och krämer men ingenting hjälpte, efter bara några timmar blev min hy glansig igen och det ser ut som man svettas i ansiktet, riktigt ofräscht!

Sen gick jag in på KICKS's hemsida och läste om vilka produkter man ska använda mot fet hy. Och misstaget jag har gjort är att jag använt massa olika feta och täckande foundations för att täcka porer och ojämnheter. Nejnej, det är helt fel!
Och sen läste jag att nattkrämer kan man skippa, det är absolut ingenting för personer med fet hy för det gör den ännu fetare. Så jag gick och köpte Lumene's Matt Touch Ansiktsvatten, Cleansing Gel, Ögonkräm och Ansiktskräm.

Och resultatet blev jättebra, har bara använt produkten i några dagar men ser redan skillnad!
Och det bästa av allt är att produkterna inte är dyra iheller, för om jag kan lägger jag hellre ut mina pengar på något annat än dyra ansiktskrämer!

Kostar ca 90:- per flaska
(Kan även rekomendera mot trötta och hängande påsar under ögonen att lägga på två gurkskivor, eller två bomullspad med vatten och koksalt i ca 20 min! Det fungerar jättebra!)


Kommentarer
Postat av: Joy

Glad för din skull! Reklamerade du YSL's matt touche? Annars tycker jag du ska göra det, annars kan jag köpa den av dig, haha=P Min är snart slut!

2008-08-08 @ 11:49:28
URL: http://tilltheendoftime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0