Nytt utseende

Ja då har jag varit såhär duktig att jag har helt själv lyckas fixa till min blogg, och jag blev riktigt nöjd med den!
Vad tycker ni?

Idag har jag jobbat, sen på lunchen gick jag mamma och pappa till stan. Mamma skulle handla en ny mobil. Och hon är ju bara för rolig.

Försäljaren frågade typ tusen frågor, och ungefär 98% av svaren var "vet inte"
 
- Vad vill du ha för mobil, någon du tittat ut? -Vet inte
- Vad vill du ha för finesser på mobilen? -Vet inte
- Brukar du ringa mycket inom Telenor? -Vet inte
- Brukar du smsa mycket inom Telenor? -Vet inte
- Ringer du mer än 75 minuter i månaden inom Telenor? -Vet inte
- Vilken färg vill du ha på mobilen? -Vet inte

Det är bara några av de frågor hon fick som hon svarade "Vet inte" på.
Hon är så söt!

Sen lämnade jag in min strassklocka, får se om dom kan fixa ett nytt glas att sätta på. Jag hoppas dom kan det!
Älskar den klockan så mycket (Men en viss Tom råkade ta isönder den för ett ganska bra tag sen) Hihi.

Jag och en till från jobbet slutar jobba på fredag, så mina arbetskamrater tycker att vi ska bjuda på smörgåstårta då, så man får väl vara en god kollega och köpa med sig en tårta och bjuda på.
Sen på kvällen ska jag och min familj, några kompisar till familjen, Lena, Lasse och Tom till Mikaeli (även kallat Palmfestivalen) och kolla på BWO, sen ska vi ut och äta middag.
Myspys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0