Pinsamt

All brunutansol åkte av igen när jag duschade!
Jag som vill vara lika brun och fin som Madde, men hon har ingen fejkbränna! Hon har riktigt fin och jämn turkietbränna som jag också vill ha!

Känns som om jag har tusen saker att göra, men jag orkar inte helt enkelt.
Har smetat ut foundation i ansiktet och vageln svider värre än någonsin nu!

Hände en pinsam sak innan när jag kom ut ur duschen, ingen var hemma så jag gick ut i köket utan kläder. Hade bara ett par trosor på mig och för ni som inte vet så bor jag i princip mitt ute i ingenstans så man behöver aldrig oroa sig för att gå klädd hur man vill. Så jag gick ut i köket och skulle ringa. När jag vänder mig om upptäcker jag att där är en traktor utanför fönstret ute på åkern och han som sitter i ser mig med bara trosor på! Jag bara dök åt sidan och vågade sen inte flytta mig! Det var ju sista gången jag tar mig friheten att gå klädd som jag vill när jag är ensam hemma.

Det värsta är att jag skäms fortfarande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0