Söker jobb

Fan vad jag är duktig!
Har suttit hela förmiddagen och skrivit CVn och sökt jobb.

Har sökt några servitrisjobb, några personliga assistentjobb och några jobb på olika Gym!
Jag är bara så sugen på att göra något annat! Mitt sommarjobb här på Fjärrvärme är ju slut i morgon, sen har jag bara min städtjänst på 32 timmar i månaden fram tills jul.

Och 32 timmar är inte så mycket att hänga i granen liksom.
Och jag HATAR städning! Det finns nog inget värre jobb än det.

Jag hoppas på att någon hör av sig! För jag vill så gärna ha ett jobb!
Jag ber till gud att någon ringer snart!

Till alla er som har fasta jobb.
Uppskatta era jobb! För jag önskar jag hade ett fast jobb!

Kommentarer
Postat av: madlen

2008-08-28 @ 18:25:50
URL: http://allthatglitters.blogg.se/
Postat av: Anonym

känner mig träffad med att jag borde uppskatta mitt jobb :P

Hihi men det är så tråkigt att jobba när alla andra är lediga och kan göra en massa roliga saker! :(

2008-08-28 @ 18:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0