Stora ögon

Jag är så glad!

Var precis inne på H&M och köpte en vit eyeliner, har haft så lite att göra nu på jobbet att jag emellanåt sitter och läser massa smink och skönhets sidor på internet. Och jag har om och om igen läst att man ska använda sig av vit kajal eller eyeliner om man vill att ögonen ska se större ut. Så jag tänkte, jag går in på H&M, köper en billig eyeliner, prövar och se om det stämmer.

Och som sagt, jag gick in på H&M, köpte den billigaste eyelinern jag kunde hitta och gick in på jobbet och började sminka ögonen för att se hur det blev.

Jag la lite vit eyeliner under ögat och precis inne vid ögat, och sen över min vanliga svarta liner. Och helt plötsligt såg mina ögon mycket större ut, och gud vad snyggt det blev! Och det bästa med vit eyeliner är att man kan överdriva hur mycket som helst utan att det ser överspacklat ut!

Jag har länge varit väldigt skeptiskt till just vitt. Men det är riktigt snyggt faktiskt.
Så jag får inskaffa mig en bra kajal istället för den ja köpte, ingen bra kvalité på H&M's smink!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0