Utekväll med släkten

Mitt humör går upp och ner hela tiden.
Ibland gråter man, ibland sitter man och asgarvar men det är väl sånt man får ta.

I fredags hade jag iallafall riktigt kul.
Jag och mamma och pappa och Tobbe och mina släktingar skulle ut och käka.
Började med snapsar hemma hos farmor. Jag smakade en grön Banan likör, men den var inte så god.
Pappa, mina två farbrödrar, Tobbe och Gojke satt och lassade i sig en massa whiskey. Sedan begav vi in oss till Trelleborg för att käka.

Hamnade på Istanbull, fick vänta riktigt länge på maten och snåla var dom med. Jag fick en liten köttbit och typ 5 potatisar, men vi hade riktigt kul. Blev ju lite dricka också och med lite sprit i kroppen kommer sanningen fram ifrån några. Haha!

Senare begav vi oss vidare till Lyktorna och hade supertrevligt, jag har faktiskt inte haft så kul ute på länge. Jag älskar min släkt, dom är så avslappnade och man kan prata med dom om allting utan att känna sig besvärad!
Efter en stund kom Corinne dit och sen ringde Therese och Carro och frågade om dom fick följa med oss ut. Så senare när mina släktingar åkt hem så gick vi och mötte upp Therese och Carro och drog oss vidare till Horizont.

Ingen höjdare precis, men vi avslutade kvällen med lite dans sen blev det sista bussen hem och sova.

Igår åkte jag hem till Tom, träffade Corinne på bussen och snackade lite skit.
Sen lagade jag och Tom middag och kollade på film. Annars har det inte hänt så mycket mer.

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0