Massa film

Ännu en dryg dag på jobbet.
Har precis kommit tillbaka från frukostbuffén, och jag kan säga att frukosten inte var någon höjdare direkt.
Jag är iochförsig ingen "Ägg och bacon" människa, och som ni säkert förstår så bestod frukosten till största delen av, ja, ägg och bacon.

Det blev aldrig någon bio igår! Både jag och Tom var för lata för att ta oss upp ur sängen, så det slutade med att han fick gå och hyra 2 filmer istället. Vilket var riktigt onödigt i och med att vi bara hann se ena av dom.

Det blev "One missed call" och "Från andra sidan"

Vi bestämde oss för att kolla på "Från andra sidan" och den var riktigt läskig!
Vaknade upp halv fyra i natt av att jag hade mardrömmar! (igen) och då var Tom ute och jobbade, så jag fick helt enkelt dra täcket över huvudet och somna om igen. Varför utsätter jag mig själv för det? Jag förstår mig inte på mig själv ibland!

Efter jobbet kommer Corinne och Stephanie hem till mig, vi ska kolla på "The Return to the Haunted Hill"
Jag och Corinne älskade ettan "The House on The Haunted Hill" som vi kollade på flera gånger om för några år sedan, och nu har det kommit en tvåa! Så vi ska självklart kolla på den idag!
Säkert skitkass, men det känns nästan som man är tvungen till att kolla på den i och med vi älskade ettan! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0