Svullo Helg

Fan vad helgerna går snabbt, söndag igen och här ligger jag i Toms säng och har nästan precis väckt honom. Somnade åt en dålig film igår kväll och hade visst vaknat i natt av att jag satt mig upp i sängen och haft en mardröm om ormar. Vilket jag inte alls har något minne av.

I fredags efter jobbet satte jag mig på bussen till Malmö och satan vad det regnade! Snodde med mig min Chefs paraply och råkade smälla upp den inne i bussen.

När jag kom hem till Tom blev det raka vägen till pizzerian och till H.C City kebabgrill. Tom käkade pizza och jag käkade min favorit kebab med EXTRA mycket mild kebabsås och vitlökssmör sen kollade vi på Gordon Ramses Kitchen Nightmare. Efter den kebaben ville Tom inte vara i närheten av mig på hela kvällen så illa jag luktade. Och ändå borstade jag tänderna och skrubbade truten ordentligt. Deras jävla sås sitter ju kvar hur länge som helst! Dagen efter luktade jag fortfarande vitlök! 

Igår blev det bara en lugn kväll med massa mys!
Jag handlade frukost på Netto medans lilla Tom låg och sov, efter han vaknat (vid typ 3!!) satte vi på en film och senare blev det Family Guy och Simpsons. Beslöt oss för att åka till Maxi och handla middag. Det blev vår favorit rätt. Gourmepasta med fläskfile. Handlade även med oss en jävla massa godis!

•Kinderchoklad
•Ostbågar
•1 Kg Lösgodis
•Pringles
•Dippa
•Tuggummi

Sen köpte Tom ett 6 pack Cola light i burk till mig!
Det märks att vi har träffats lite mindre nu sen ja började jobba för båda två har gårr ner 2 kg! Haha!
Men vi gillar att svulla tillsammans :)

Ikväll ska Tom bjuda mig på bio, det står mellan Arkiv X och den nya Batman!
Tips?

p.s Madi och CO har åkt till Turkiet nu, och Madi hade 15 kg övervikt! Blir man förvånad? NEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0