Händelserik kväll

Hade en trevlig kväll igår, men den blev dock inte så långvarig för min del.

Blev hämtad av Madde vid 5 tiden och åkte sen in till Malmö och mötte upp Corinne inne på systemet. Och såklart som det brukar vara på fredagar, var där skitlånga köer!
Madde kom på ganska snabbt att hon hade en halvtom vodka flaska i sin väska, så hon tog upp den och nästan tryckte upp den i vaktens huvud och sa "Du jag har en vodka flaska i min väska så du vet, så du inte tror jag har tagit den och nästan druckit upp den!" Haha, hon är så rolig ibland!

Därefter mötte vi sedan upp Joysan och gick raka vägen ner till gågatan för Madde skulle köpa några T-shirts med tryck på, och den kön var ju ännu värre. Där stod vi och svettades i nästan en halvtimme!

Sen gick vi hem till Corinne och då visade det sig att Malin var där, skitlänge sen man träffade henne.
Senare kom även Tille, Steph och Terese 3 dit.
Corinne lagade middag och sen därefter blev det vin, kortspel och en massa gossip!
Riktigt mysigt!

Runt elva tiden begav vi oss vidare till Dansbanan, men vi tyckte inte där var speciellt roligt så vi drog till Lilla Torg istället, och jag ville så gärna höra Lady Gaga så jag gick fram till baren och sa att jag fyllde år och ville önska mig en låt, men tydligen spelar dom bara rockmusik på B&B så jag önskade mig istället Europe med The final Countdown! (Men den kom aldrig!)

Sara och Carro kom också en runda till Lilla Torg, men jag och Madde blev inte så långvariga för vi fick för oss att vi skulle dra lite tidigare till Slagt, så vi stack efter bara en liten stund.

I kön till slagt ställde det sig ett par utlänska killar som trodde dom skulle tränga sig framför oss, och då blev jag riktigt sur, så jag sa till dom att ställa sig längst bak i kön, och då blev det massa gnäll. Så när jag kom fram till vakten sa jag till honom att killarna bakom mig trakasserade mig, och synd om killarna, för dom blev aldrig insläppta! Haha! Skadeglädje när den är som bäst!

Fast jag hann i princip bara komma in på slagt så ringer Tom och säger att han sitter på sjukhuset med 2 av han kompisar. Då hade tydligen hans kompis fått en bruten näsa av ett gäng utlänningar, och dom hade sparkat Tom i magen och på benet! Så jag bestämmer mig för att åka in till MAS och träffar upp han och hans kompisar, sen åkte vi hem efter det.

Hoppas ni tjejer hade lika kul utan mig efter jag åkt!
Ni är underbara!

Och jag kan även berätta att baksmällan idag har varit outhärlig, för den släppte bara för några timmar sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0