FAN!

Idag känns allt jobbigt, jag känner bara för att lägga mig ner i sängen och gråta.
Jag är på så dåligt humör att jag hade bara velat ta något och kasta in i väggen. Allt känns helt fel.

Min mage sticker ut helt mycket så jag ser ut som en stor valross! Jag har har inte hunnit borsta tänderna för Mikael hade låst in sig på toaletten och duschade i 20 år. Sen jag hann iheller inte ta på mig någon jacka övanpå mitt linne eller ta med mig min mobil, Jag glömde mitt bankomatkort så jag kan inte gå och handla någon lunch i eftermiddag (för jag glömde ta med mig lunch till jobbet idag)

Sen drömde jag om världens fitta också, jag riktigt hatar henne. Varför drömmer jag om henne egentligen? Hade jag kunnat hade jag bara velat raka av hennes långa blonda hår, och knäckt varenda litet ben i hennes kropp. Då hade jag kanske blivit på lite bättre humör. Tur jag slipper henne nu iallafall.
Jag förstår inte hur någon kan gilla henne, hon bara skiner falskhet rakt igenom så det är sjukt.

Sen känner jag mig som världens sämsta flickvän, eller rättare sagt jag ÄR, världens sämsta flickvän.
Världens sämsta kompis som aldrig hör av mig, världens sämsta syster och dotter som är helt egoistisk. Världens sämsta människa helt enkelt. Det är jag.

Jag verkligen försöker, men det känns som allt jag gör bara blir fel.
Jag känner mig så misslyckad så det är helt sjukt.

Jag känner mig helt pressad också, jag måste bli färdig med all scanning och alla brev tills på fredag + att jag måste räkna ut vad jag vill göra av mitt liv och söka jobb. Men ingen av dessa jävla fittjobben hör av sig!!

Kommentarer
Postat av: madlen

Du är INGEN dålig människa!!

Jag älskar dig! <3

2008-08-27 @ 14:14:23
URL: http://allthatglitters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0