Idag, imorgon och föralltid

Innan jag mötte dig var jag inte hel.
Du fick mig att inse vad helhet var för något.
Varje dag vaknar jag upp med ett leende på läpparna för jag vet att jag har dig vid min sida även när du är långt borta. Jag behöver aldrig vara rädd för att säga min åsikt, för jag vet även om vi inte har samma åsikter respekterar du mig för den jag är.
Om jag varit elak eller fått dig till att må dåligt, har du trots allt tröstat mig i alla lägen.
Om jag faller står du där och tar emot mig med öppna armar.
Du försöker alltid få mig på bättre humör när jag ligger på bottnen även om du själv kan dras med.
Du älskar mig för den jag är, och inte för den jag borde vara.
Trots allt svårt vi gått igenom tillsammans som hade fått de flesta att gå skilda vägar står vi ändå kvar och älskar bara varandra ännu mer.
Det finns inget som kan skilja oss åt.
Det är du och jag.
Det är meningen att du och jag ska vara tillsammans föralltid. Jag bara vet det.

Jag älskar dig idag, i morgon och föralltid Tom.

Din Terese
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0