Regn ÄR deprimerande

Ja, jag VAR sur i morse.
Är på bättre humör nu! Skönt att få skriva av sig bara.

Jag längtar så otroligt efter Tom, så snälla låt det gå snabbt tills helgen!
Det bara regnar och regnar hela tiden och jag blir helt deprimerad av regn, men jag råkade faktiskt hitta mitt bankomatkort ändå, hade lagt den i innerfacket i väskan. Och det är löning idag. Så jag ska shoppa loss på lunchen!
Det kan verkligen behövas. Har varit så pank den senaste månaden att jag nästan har gått och blivit knäpp!
Har lite skulder att betala av, men det kan ju kvitta.

Förresten, nu har pappa bestämt sig för att köpa motorcykeln! Han har vatt ute och provkört den både själv och med mamma så han bestämde sig till sist för att köpa den.
Så då får jag köpa mig ett skinnställ och en hjälm, sen ska jag ut och åka med honom! Det kan ju bli en upplevelse, har aldrig åkt motorcykel i hela mitt liv! Men det kommer det ju bli ändring på nu :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0