Man börjar bli gammal

Jag blir så trött!

Jag börjar seriöst undra om det är jag som blivit gammal och tråkig, eller om det är fler än jag som känner så.
Jag orkar inte festa festa festa varje varje varje helg. Jag tycker liksom inte det är kul längre. När jag och tjejerna ska ut blir det oftast den vanliga rundan. Och den vanliga rundan består av:

•Förfest
•Lilla Torg
•Slagthuset

Men har man gått till samma ställe sen man var 17 är det väl lätt att man blir uttråkad och trött på skiten. Men i Malmö finns det faktiskt inte så roliga ställen att gå ut till längre. Och dricka sig full, nej det är inte kul. Man mår bara dåligt dagen efter. Jag tycker personligen det är mycket mysigare att bara vara hemma och mysa och kolla på film eller dricka ett glas vin och snacka skit med sina tjejkompisar. Det är faktiskt riktigt skönt att bara sitta och snacka en hel kväll. Vare sig det är med pojkvännen, familjen eller med vännerna.

Jag har festat mycket i min ungdom och det har varit jävligt roligt, men det känns lite som den tiden är över. Inte orkar jag festa 2-3 gånger i veckan längre. Fattar inte ens hur man någonsin har pallat med det!

Jag börjar helt enkelt bli vuxen!
Jag kan inte ens fatta att jag är 20 år gammal.
På Lördag ska vi hem och fira Corinnes lillebrors födelsedag. Han fyller 18. Det känns riktigt SJUUKT. Var fan tar åren vägen? Det känns ju precis som om det vore igår jag fyllde 18!!


Kommentarer
Postat av: Felicia

Ja, den som ligger under ica. Mellan södervärn o triangeln typ. :) Gamla malmborgs! Kram

2008-08-07 @ 00:31:30
URL: http://feeliciaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0