Sjuk

Ush vad jag är dålig på att uppdatera! Fy fy fy.
I fredags var det Kristoffers begravning. Det var jobbigt men nu är allt avklarat.

I lördags blev det grillning med mamma, pappa och Tom. Därefter hämtade Tobias upp mig och Tom och skjutsade oss in till Malmöfestivalen där jag sen mötte upp Sara, Corinne, Åsa och Alex. Satt i parken och snackade och hade jättetrevligt, senare kom Tom och hans kompisar (som för övrigt var riktigt toppade!) sen bar det av till Brödrarna M där jag, Sara, Alex och Corinne satt och snackade ett tag. Alltså, en väldigt chill kväll!

Har varit sjuk hela veckan så har inte blivit något jobbande överhuvudtaget. Har sjukskrivit mig tills på Måndag. Och nu har jag fått en vagel på ögat som gör så jävla ont!
Min kompis hade en vagel för en tid sen, och då tappade hon sina ögonfransar och hennes vagel spred sig till båda ögonen! Ush jag hoppas verkligen att jag slipper det! Ögonfransarna är liksom det som gör en tjej kvinnlig! :)

Har varit så uttråkad idag! Vaknade upp i soffan av att jag råkat somna när jag kollade på en film igårkväll, därefter kunde jag inte somna om. Så idag har jag

*Sorterat mina räkningar in i en pärm
*Smort in mig med brunutansol
*Ring in till momento och fått lämna mitt telefon nummer (men såklart blev man inte uppringd igen)

Pratade med en professionel makeup artist igår och fick beställt 2 stycken foundations som heter färg, och är framställda till makeup artister. Men hon sa dom skulle göra susen på min feta hy. Längtar tills dom kommer!



Nu ska jag gå och koka lite soppa och bädda ner mig till en film.
XXX

Kommentarer
Postat av: LITTLE MISS LOUISE

Kan man köpa de där foundatiorna i butik? Vill ha! :P<3

2008-08-21 @ 16:42:43
URL: http://littlemisslouise.blogg.se/
Postat av: Denise

Ja självklart kan jag göra det:D:D Jag skickar ett mejl till dig snart!!

/Denise

2008-08-21 @ 18:37:30
URL: http://finastt.blogg.se/
Postat av: LITTLE MISS LOUISE

OKEJ TACK! :P <3

2008-08-21 @ 18:58:31
URL: http://littlemisslouise.blogg.se/
Postat av: Felicia

Jo, jag har ju de. Har önskat mig boxen i födelsedagspresent, så man kan ju hoppas på de bästa :D Puss

2008-08-21 @ 20:07:27
URL: http://feeliciaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0