Thank god it's Friday



Då var det fredag, sitter och lyssnar på Quietdrive och undrar vad fan man ska ha på sig ikväll.
Blir utgång med tjejerna, fast inget är riktigt planerat än vad som händer.

Blir antagligen en runda på Malmöfestivalen och kolla på raketerna, sen blir det väl Lilla Torg och slutvis till Club Palma eller Slagthuset? Brukar bli så känns det som. Finns inga roliga klubbar i Malmö direkt.

Jag är så trött, somnade på soffan igen (jag har inga kanaler på min tv för tillfället, så sitter i storarummet på natten och kollar på TV ) och vaknade upp halv tio i morse av att Tom ringt mig 7 gånger och skickat 3 sms där han hade skrivit att jag skulle vakna! Och det hade han skrivit halv 5 i morse! Och jag blir ju såklart skit orolig över att det hade hänt något så slänger mig på luren och ringer upp. Ingen som svarar, såklart!

Fortsätter att ringa och skicka sms tills han äntligen svarar, och frågar då vad som hade hänt.
"Jag blev utelåst inatt, ville bara ha sällskap"

Tro man blir lite sur då haha!

Nej man får väl hoppa in i duschen nu och snygga till sig lite.
Jag och Madde ska in till stan och shoppa lite kläder (hon iallafall) sen blir det en runda på Systemet!

Lyssna gärna på låten! Jag bara älskar den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0