Fjärde advent

Ja då kom man precis hem till Tom efter en lång dag.

Gick hem till Steph och träffade hennes katt, och jag säger bara en sak: Katter gillar inte mig, och jag gillar inte katter iheller!

Hennes katt är fan självmordsbenägen! Han sprang rakt in i fönstret i raketfart med huvudet före?! Är det ett normalt beteende eller vafan. Jag hade blivit galen av att ha en katt som förstör hela ens hem och tar isönder ens värdesaker!

Sen blev det middag hemma hos Stephs mamma, därefter begav sig jag och Steph till Corinne och käkade chips och kola och kollade på Heartbreak hotel. Vilket jag för övrigt tycker är en väldigt bra film. Den bevisar att det är helt okej att vara över 40 och singel.

Snart åker Tom till Östersund i en hel vecka =/ Kommer sakna han jättemycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0