Flyttar till Danmark!

Var i Köpenhamn idag och hade möte med min Mentor på Hotel- og Restaurantskolan.
Och fick med klara besked ett positivt svar att jag hade kommit in på Kockutbildningen och dessutom fått plats på elevhemmet! Så söndagen den 18 Januari tar jag mitt pick och pack och flyttar till centrala Köpenhamn.

Så ikväll ska jag och Tom fira med god mat och lite ljus och sånt, sen i morgon bär det av till studentpuben med Corinne där det ska firas lite till! :)

Förresten så var det nog den sjukaste natten någonsin.
Jag kunde inte sova, och helt plötsligt hör jag att någon knackar på dörren. Och då var klockan runt 04.06 så väcker Tom och frågar honom om han hörde det knacka. Men han var helt väck och hade inte hört någonting. Jag låg och var helt rädd i sängen medans Tom somnar om igen. Sen helt plötsligt känner jag hur allt börjar röra sig och Tom vaknar upp helt rädd och då tänker jag "Nu dör vi, nu rasar hela lägenheten ihop"

Senare på morgonen förstod man ju genom tidningar att det hade vatt jordskalv, men vafan va det för knackningar jag hade hört? Jag måste drömt eller något..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0