Juldagen

God morgon!

Det här med att bli väckt på morgonen är tydligen något jag alltid råkar ut för när jag sover hemma. Idag blev jag väckt av att Jimmy och pappa satt i storarummet och lyssnade på Metallica, på typ högsta volum! Så väcks man inte av en dammsugare eller av sms, så väcks man fan av Metallica!

Förresten så höll jag på att välta granen i morse! Det var rätt komiskt, för tydligen hade en lös tråd ifrån min pyjamas fastnat i en gren. Och plötsligt hör man Jimmy tjuta och fattar ingenting. Då skrek pappa: Du välter granen! (Jag förstår inte hur jag lyckas)

Ikväll är det tydligen det ultimata festdagen och jag är inte alls sugen på att dra ut. Är ju bjuden hem till Sofie idag för hon fyller 18, men jag funderar på om man kanske ska spara sig till Nyårsafton istället?

Kommentarer
Postat av: michaela

desamma!!

2008-12-25 @ 15:03:00
URL: http://michaelagustavsson.blogg.se/
Postat av: allicab.blogg,se

tycker jag du borde :)

2008-12-25 @ 18:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0