Julklappsyra på Mobilia

Ja då är man hemma i Trelleborg och har precis slagit in de sista julklapparna för dagen. Jag är så jävla glad att jag är färdig med mitt julklappshandlande nu!

I morse när jag vaknade mådde jag skit! Hade ont i hela kroppen och näsan var helt igen snorad! Kul! Så jag avbokade min och Stephs julklappshandlande och hoppade ner i badet istället. Höll på att somna så skönt det var! Men när jag klev upp ur badet kände jag mig bättre och började sminka mig och åt frukost. Då slog det mig att jag verkligen måste handla julklapparna idag! För jag ville inte vara med om den jävla julrushen dagen innan julafton. Då verkligen ALLA människor är i stan och handlar det sista innan julafton.

Så jag ringde Steph och frågade om hon skulle följa med till Mobilia. 30 Minuter senare träffades vi utanför Mobilia och begav oss innåt. Värsta kaoset överallt! Jag blev helt svimmfärdig av att bara kolla in. Hela mobilia var överproppat med folk överallt! Men vi trängde in oss i röran och efter 5 minuter pallade inte Steph mer och gick hem istället. Kvar står jag i panik över att jag måste handla 9 julklappar! Gick in på Kappahl och hittade en jättefin pyjamas jag tänkte jag skulle handla åt mamma, men när jag kollade på min nummerlapp och såg att det var 44 människor före mig i kön lämnade jag tillbaka pyjamasen och sket i allt istället och tog bussen hem till Trelleborg.

Fick till slut handlat mina julklappar i Trelleborg istället där det inte är lika högt tryck i affärerna.
Vilken jävla tur det bara är jul en gång om året, för nu är både min plånbok och mitt huvud slut.

Närmast på listan står Simpsons, 2½ Men och My Name Is Earl.

På Gensyn*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0