Kycklingfilé och massa poker

Då blev det ingen utgång för min del, fast det var kanske likabra det.
Som sagt, väntar man på något gott, väntar man tills Nyår.

Istället så blev det middag med familjen. Jimmy och Tina kom också hit.
Vi åt världens godaste kyckligfilé och spelade poker i ungefär 3 timmar vilket var väldigt mysigt, sen det blev väldigt mycket prat om Danmark.
Jag tycker det är jättekul att alla är så positiva åt min utbildning. Tydligen tycker många att kock är ett intressant yrke.

Pappa råkade uppmärksamma att skolhemmet har öppet  vissa helger då man kan bjuda dit föräldrarna, och tydligen tyckte han att vi skulle boka upp en helg redan nu dom skulle komma. Han är nästan som ett litet barn! Både han och mamma ska ju skjutsa mig till elevhemmet den 11, och dom ser verkligen fram emot att se hur allt ser ut. Jag hoppas att Tom också följer med.

Jag måste komma ihåg att inte glömma bort att beställa mina kockkläder snart. Det är ju trots allt bara 2 veckor kvar tills jag börjar.

Dock förstår jag bara inte hur jag ska överleva i Köpenhamn utan Tom. Vi är ju vana vid att träffa varandra varje dag och sover alltid tillsammans nästan varje natt. Så det kommer ju bli väldigt jobbigt. Men vi kommer ju träffas på alla lov och alla helger, så man är ju inte helt fast!

Nej, nu blir det South Park sen sängen.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0