Mellandagsrea och Jensens

Gårdagen var riktigt mysig.
Hämtade upp Åsa och åkte in till Trelleborg och fick prövat kockkläderna. Gud som man såg ut! Jag kommer lätt vara den hetaste kocken någonsin! Haha..


Åkte in till Malmö och gick på mellandagsrean, men det blev dock inte så mycket då hela Malmö var överbefolkat med köpgalna människor, så vi gick in och käkade lunchbiff på Jensens istället!
Därefter träffade vi Ajla på Triangeln och sen gick jag till banken. Det var sjukt mycket folk på banken så jag satt där i två timmar. När det väl var min tur visade det sig att jag inte kunde betala min räkning för att utlänska banken redan hade stängt. Fan vad sur jag blev! Gissa om jag tänker undvika banker i fortsättningen!


I morgon är det tydligen Nyår. Och jag kan ju inte säga att direkt att jag längtar. Det är så sjukt överskattat så det finns inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0