Tiden rinner iväg..

Jag kan inte riktigt fatta det, om 3 veckor flyttar jag till Köpenhamn! Allt har gått så jävla snabbt så man nästan är lite nervös om man verkligen har gjort rätt. Men innerst inne så vet jag att det är rätt val.

Det är så mycket som ska fixas på dom här 3 veckorna, först och främst måste jag skicka in papperna till Skolan och bekräfta att jag vill ha rummet, det är livsviktigt! 
Sen måste jag fylla i och skicka de andra papperna till CSN så snabbt som möjligt. Sen ska man betala skolan, fixa busskort, skaffa en utlandsförsäkring och gå in på Telia och Tre och prata med dom. Dessutom måste jag köpa hem ett helt kitt med kockkläder. Puh! Och övanpå allt har jag inte köpt en enda julklapp!

Sen i morgon ska man sitta barnvakt hela kvällen, från 18.00-24.00! Så det blir ingen julmiddag och utgång för min del vilket är lite synd. Men man får ju vara lite positiv och tänka att ist för att slösa pengar, så tjänar jag pengar ist!

Sitter och läser lite i broshyren ang. elevhemmet. Och tydligen så brukar de annordna stora fester, konserter, teatrar, sportarrangamang och utflykter. Sen har dom även bastu och ett skolcafé där dom säljer sprit. Vilket låter helt underbart!

Jag längtar!

Kommentarer
Postat av: åsa

jag har helt nya kockkläder du kan köpa av mig om du vill. två uppsättningar.

Säg bara ifrån mina ligger fortfande vikta som när man fick dem. du kan få de för typ halva priset.

Puss

2008-12-19 @ 09:37:21
URL: http://honsomler.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0