Uppe med tuppen

Idag har jag varit uppe tidigt för en gångs skull, träffade Steph i stan och var inne på Tre och pratade med dom. Tydligen betalar man samma pris att ringa i Danmark som att ringa i Sverige vilket är skitbra. Fick även lämnat in mobilen till uppdatering så förhoppningsvis har jag iaf lite bättre sändning.

Var även inne på Telia och pratade med dom ang. mitt mobila bredband. Och tydligen kostar det 25 kronor per megabite, så det jävla bredbandet får stanna hemma. Någon som behöver ett mobilt bredband? Haha.

Var ute en runda med Ally (för er som inte vet så är det en Golden Retriver) och snackade lite skit med Steph. Ska snart sitta barnvakt. Så på min lista för ikväll står det Pizza, godis och disneydags! Haha.
Jag har varit så snäll att jag har köpt barnen vars en present, skulle skriva namn på presenterna men jag har sådant hjärnsläpp att jag inte kom på vad ena barnet hette. Är det typiskt mig eller?

Aja, i morgon blir det väl lite fest hoppas jag. Har egentligen inte råd men vad gör man..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Man är uppe med tuppen när man umgås med mig! :P

Nu ska jag med skriva ett inlägg...

2008-12-20 @ 00:50:57
URL: http://allicab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0