2008

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag åkte utomlands med Tom!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Det kan jag inte tänka mig, kommer inte ens ihåg om jag hade något nyårslöfte :D

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Min kusin Annika

4. Dog någon som stod dig nära?
Min kusin Kristoffer

5.Vilka länder besökte du?
Turkiet och Danmark

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Eget boende (Flyttar iofs i Januari) och körkort, men körkortet kan jag ju glömma!

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
26 Juli

8. Vad var din största framgång 2008?
Att jag skrev in mig på en utbildning

9. Största misstaget?
Jobba på Telespärr

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag har haft magkatarr, maginfluensa och massa förkylningar

11. Bästa köpet?
Min bärbara data och min platt-tv

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Data, tv, kläder, sprit och mat

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
JA! När jag fick reda på att jag kommit in på min utbildning och Tom såklart! Även ABBA-filmen gjorde mig galet glad!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Quietdrive-Time after time

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och faktiskt

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Sparat mer pengar

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Slöat

18. Hur tillbringar du julen?
Hemma hos farmor

19. Blev du kär i år?
Nej, var redan kär sen innan :)

20. Favoritprogram på TV?
Desperate Housewives, 2½ Men och Dirty Sexy Money

22. Största musikaliska upptäckten?
Quietdrive

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
En resa :D

25. Något du önskade dig men inte fick?
Nej

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Tillbringades med mina vänner + Tom och hans vänner och bowling.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
En miljon kronor till en början!

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Mysig

29. Vad fick dig att må bra?
Mina vänner och pojkvän och familjen

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Tom Pålsson!

31. Vem saknade du?
Kristoffer

32. De bästa nya människorna du träffade?
Det kommer jag inte ihåg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0