Fredagsmys

Gårdagen var riktigt mysig faktiskt.

Jag och barnen hade beställt hem Pizza som kom via hemleverans och det är inte klokt så mycket en 3 åring kan få ner i sin lilla mage. (Han åt 3/4 av sin pizza!)
Efter pizzan var jag helt uppblåst och tänkte "Gud vad skönt det ska bli att bädda ner sig och kolla på film nu" men icke sa nicke. Då var det dags att tävla i att lägga pussel, och iochmed jag var den "vuxna" var jag tvungen att lägga ett stort pussel och de andra fick lägga sånna små bebispussel. Haha. Efter det var det dags för kortspel, finns i sjön och skitgubbe och därefter ett spel som man skulle lägga brickor efter en DVD.

Borstade tänderna och bytade om till pyjamas på den lille och satte oss i soffan och kollade på hans favoritfilm (en gratisfilm han fått via en leksak) och filmen varade i ca 20 minuter sen fick jag bära in honom till hans säng.

Men då var det dags för poker! Och även om jag är skitkass på poker, så satte jag All In och vann! (Ja jag är stolt!)
Därefter var det dags att slå sig ner och kolla på TV vilket jag tyckte skulle bli döskönt, men då kom föräldrarna hem och det var det dags för mig att åka hem.

I morse blev jag väck av att pappa ringde, tydligen hade Kroatien blivit inställt så dom hade hittat ett annat resemål i Grekland istället de var sugna på. Så till sommaren åker jag och min familj + Tom och Tina till Grekland istället. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0