Äntligen tillbaka!

Tydligen har jag några få trogna läsare kvar fast jag inte uppdaterat sen i September!

Man kan ju fråga sig vad som egentligen hänt på dom här månaderna sen sist jag uppdaterade. Men ska jag vara helt ärlig så har det inte hänt alltför mycket.

Jag har varit sjuk dock, jag har haft magkatarr som förhoppningsvis har försvunnit helt nu.

Men något som är nytt för mig är ju om allt nu går enligt planerna så börjar jag plugga i Köpenhamn efter jul. Det är en lärlingsutbildning till kock på 4 år mitt inne i Köpenhamn, och om jag får en plats på studenthemmet så kanske jag rent av flyttar dit också. Antingen nu efter jul, eller till sommaren.

Jag och Tom ska in till Köpenhamn på Tisdag och träffa min mentor. Får väl reda på det mesta då förhoppningsvis. Man vet ju fortfarande ingenting till 100% än.

Jag hade bara velat veta om där finns en plats till mig på studenthemmet så man bara hade kunnat strycka ett streck över Malmö och börja om på nytt! (Naturligtvis inte helt på nytt) Men träffa lite nya vänner och utforska Danmark och göra något jag tycker är kul!

Vem vet, detta är ju kanske sista chansen man har att vara ungdom innan man blir vuxen.
Ni vet, man flyttar hemifrån och förlovar sig och skaffar hund etc.

Då har ju iaf jag 4 års studentliv framför mig.

Alla mina vänner har ju rent av flyttat hemifrån nu och det har blivit några inflyttningsfester, och fler lär det väl bli med! Det går inte att undvika, man är ju tydligen vuxen nu.

Något som tåls att säga är ju att jag och Tom passerat 1 år vilket är helt underbart! Vi klarar verkligen av allt tillsammans trots många motgångar!

Nej, får väl försöka sova nu. Drygt att man nu som arbetslös har vänt upp och ner på dygnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0