Girlicious



Finalen på Pussycat Dolls Girlilicious (Visserligen repris) såg jag idag!
Jag hann inte följa avsnitten när de gick innan för några veckor sedan så har fått följa serien nu varje dag efter jobbet istället. Och jag är så kär.

Man verkligen sätter sig in som om man kände varenda tjej i programmet. Det blir som om man lär känna tjejerna utantill och in och vissa av dom vill man bara ska gå raka vägen till finalen.

Jag hade min favorit och det var Chrystina. Hon gjorde inte så bra ifrån sig imellanåt och hon och några andra tjejer bråkade och stängde ut varandra rätt mycket, men hon var så duktig och söt så jag blev sååå glad när Chrystina kom med i gruppen.

Hon gjorde ett så fantastiskt uppträdande i finalen att jag bara ville dö. Satt precis på youtube och lyssnade. Hon är bara såå fantastiskt bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0