Girls night

Ja, då var man på jobbintervju igår, och på måndag ska jag på provanställning!
Jag hoppas verkligen att detta går vägen nu för jag behöver verkligen detta jobbet! Igår var jag Madde, Corinne och Anna 2 ute och gjorde stan osäker. Det var faktiskt riktigt kul, men dock ledsen över andra saker.

Snart kommer Sara hit och ska skjutsa mig in till Tom.
I morgon ska jag nog till Stephanie och ha lite girls night. Sover antagligen över där med.
Har inte så mycket mer att skriva än att Corinne var riktigt rolig igår. Det är nog bara mina kompisar som går och snubblar över golven, dansar mitt på stortorget med ett paraply och går förbi vakterna med sprit i väskorna och sedan dricker det på toaletten!

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0