Helt sjukt galet

Idag känns allt så underbart!

Först och främst så ringde Poonam från min intervju jag var på i Fredags på slagthuset, och hon ville jag skulle komma in och jobba i morgon. Hon tyckte att jag verkade vara en trevlig tjej och så. Och när jag tänker efter så är jag nog rätt trevlig. Så det är jättekul! Där är typ 300 ungdommar anställda så man är ju lite nervös, men det kommer gå jättebra!

Och kom på för en stund sen jag och Tom har 10 månader idag. Vilket båda två hade glömt, men man slutar ju nästan räkna nu.

I fredags hade jag riktigt roligt, var med Corinne hela förmiddagen och käkade på Grafitti och senare på kvällen stack jag, Corinne och Steph hem till min kusin Tobbe och där var även min bror Jimmy.
Det blev en riktigt galen kväll. Och fyfan vad kul vi hade!

Vi spelade bussdriver, och dansade som idioter till gamla godingar. Jimmy fick för sig han skulle dansa med en mopp och tog fram en ur städskåpet, sen helt plötsligt tog han fram kvastar och allt han fick tag på och började spela gitarr på dom och slog dom i taket. Sen kom grannarna och klagade över vi hade för hög musik på.

Vi skulle in och fråga hos grannen om vi kunde få låna en kortlek. Och steph presenterade oss som "de som bodde bredvid" och grannens katt var på väg att springa ut så sa grannen att de var hennes katt som brukade hoppa över till vår balkong. Då slog steph ur sig att så brukade hennes katt göra hemma också! BLONDIN!

Kvällen slutade på KB och jimmy hade visst somnat i en rutschkana på vägen hem och sedan pissat på den. Hallelulja!

p.s. Jag har världens bästa familj!!

Och jag antar jag och Stephanie snart officielt kommer bli släkt med varandra då hon nu dejtar min kusin! Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0