Pappas födelsedag

Ja, då är det snart helg igen!

Pappa fyllde år idag, så efter jobbet firade vi honom med god mat och paketer. Jag gav honom en Whiskey behållare som för övrigt var riktigt fin. Undra var den var köpt ifrån (!)

Det hände faktiskt en rolig sak igår (eller var det i förrgår)
Jag och Tom hade nästan precis vaknat, och slog på TVn och kollade lite på Momento. Och jag bara fick för mig att jag skulle ringa in för jag kunde ordet. Så jag ringde in och fick lämnat mitt nummer, eller jag lämnade Toms hem nummer. Och nästan direkt efter jag lagt på luren ringer det i hans hemtelefon, och jag tar ett skutt ur sängen och springer halv lycklig till telefonen och svarar. Och i luren hör jag hur Tom vrålar av skratt. Då visade det sig att när jag inte hade sett, hade Tom tagit sin mobil och ringt för att lura mig att tro att det var Momento.

Gissa om jag var sur resten av dagen? Haha.

Idag fick jag beställt tid till Akademikliniken till Hudslipning. Förhoppningsvis ska det ta bort mina ärr och porer i ansiktet. Så det ska bli intressant och se om det kommer att fungera. Fick dock höra av Tom att där hade jobbat en läkare på Akademikliniken som hade våldtagit sina patienter. Tur han inte jobbar där längre! Nästan så man inte vågar åka dit, men känns som om det inte spelar någon roll i och med läkaren inte jobbar kvar där längre.

Annars har det inte hänt så mycket annat, färgade Maddes hår innan och har sökt jobb som en galning. Fortfarande ingen som hört av sig än. Det är ju så man börjar bli gråhårig!

Och måste väl också nämna att på lördag ska jag ut och åka motorcykel för första gången i mitt liv! Pappa sa han skulle ut och köra då, så jag får väl ta och börja förbereda mig tills på Lördag. Är faktiskt ganska nervös. Man ska ju liksom följa med i svängarna annars finns det ju risk att motorcykeln välter. Hm, vi lär väl se hur detta kommer sluta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0