Telefonförsäljning

Dålig uppdatering men har varit så trött dessa dagarna.

I måndags började min provanställning på Telespärr, och jag tycker verkligen det är skitkul! Jag och de andra tjejerna har riktigt kul tillsammans och vi matchar varandra jättebra så det känns skönt.
Ibland när man ringer till folk så blir dom asförbannade och säger en massa elaka saker till en, men en del personer är riktigt trevliga och vill inte sluta prata. Men jag trivs jättebra och tycker verkligen det är skitkul med telefonförsäljning!

När jag skulle ringa första samtalet trodde jag att jag skulle skita på mig, jag var så jävla nervös att jag satt i flera minuter och bara kollade på telefonen. Men efter några samtal så släppte min nervositet och nu är jag hur grym som helst! På bara 2,5 dagar har jag verkligen utvecklats och är inte lika rädd för att ta för mig. Och jag bara ÄLSKAR när folk frågar mig frågor och jag kan svara på ett professionellt sätt. Man känner sig så vuxen och viktig!

Dock vet jag än om dom tänkt anställa mig än, men jag har fortfarande dörrarna öppna om något annat skulle dyka upp.


Kommentarer
Postat av: stephie

vad kul att du tycker om det. tänkte bjuda dig på fest hit på fredag och lördag hahha:) men lördag är den stooora:P är ledig hör av dig har skickat sms men du har ej svarat pösss

2008-09-11 @ 18:02:21
Postat av: Denise

Vill du vinna en New York inspererad header av mig? Kolla in på min blogg och anmäl dig direkt!

2008-09-13 @ 14:11:42
URL: http://finastt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0