Otursvän

Jag har en vän, som jag inte vill lämna ensam ute mer när han dricker!
Han är alltid med om en massa sjuka saker jag inte kan förstå.

*Han hamnar i slagsmål och skrattar när han får ett slag i huvudet.
*Han hamnar på fest i ödemarken, och går mitt på morgonen ute i ingenstans och blir upplockad av två lantisar och han får spendera natten på en bondgård
*Han råkar välta en moped så bensinen åker ut, och råkar tända på den så hela mopeden exploderar och får stora brännmärken på röven och benet.
*Han virrar bort sig hela ensam i Köpenhamn och kommer inte ihåg hur han kunnat ta sig hem
*Han har fått 20 klagomål och är på gränsen till att bli utkastad
*Han går till jobbet, full, påtänd och med intensiv smärta i sitt ben

Jag gillar verkligen denna killen, men snacka om att man alltid måste vara orolig för honom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0