Sammanfattning

Hej kära blogg.

Nu har jag varit i Danmark i nästan en månad, och det har hänt så sjukt mycket att jag inte ens vet var jag ska börja någonstans.

Jag kan väl börja med att berätta att hela mitt liv har blivit helt uppochned vänt på bara en månads tid.
Inte på ett dåligt sätt utan tvärtom.

Efter bara tre dagar i Köpenhamn insåg jag att jag inte längre hade känslor kvar för mitt ex, och gjorde slut på ett väldigt taskigt sätt, och därefter fick mamma avboka honoms resa till sommaren. Det kändes jättejobbigt i och med vi varit tillsammans i över ett år. Men jag har kommit fram till att det var det bästa för mig.

Jag har träffat så många sjukt underbara människor och vi är alla som en enda stor familj och det känns helt underbart, det känns verkligen som det är här jag hör hemma! Alla är alla olika, och jag tror inte det finns en enda människa här som är den andra lik.

Dock märker man att Trelleborg och Malmö verkligen varit som en safezone jämfört med Köpenhamn, för här händer det verkligen en del otäcka saker. B.la blev min kompis nästan utkastad framför en buss av en idiot och en människa höll på att få armen bortsliten pga han fastnade mellan ett tåg.

Och festerna ska vi inte snacka om, här dricker folk 4-5 ggr i veckan, och betalar man 120 danska kronor på diskoteken inne i Köpenhamn får man fri bar. Och det gillar jag verkligen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0