Banan smuggling

Idag blev det en tidig morgon för min del. (Man får väl redan börja vänja sig)

Träffade Tom i stan redan vid halv nio tiden och uträttade lite ärenden, därefter blev det hem till Tom och sova och jag hade sjukaste drömmen! Jag drömde att jag var en FBI agent som skulle ta ett par indier på bar gärning för tobaks smuggling. Sen när indierna sköt min kollega upptäckte jag att dom satt och rökade bananer. Haha.

Ikväll är jag faktiskt riktigt trött!
Ska hem till Corinne lite senare och vara till lite sällskap när de dricker. Vilket ska bli väldigt skönt. Jag tycker ändå inte det är så kul att dricka och gå ut i Malmö längre, de känns liteeeeeee uttjatat.

Uppdaterar kanske lite senare, nu ska jag spela Super Mario.

Ciaooo Bellaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0