København, Here I come

Shit!

På Söndag flyttar jag till København! Haha, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Helt plötsligt ska man bara ta sitt pick och pack och bara flytta ifrån alla till ett annat land.

Och jag som ALDRIG har flyttat i hela mitt liv. Jag trodde att min första flytt skulle bli till en liten etta inne i Malmö. Men tydligen inte.
 
Jag håller snart på att bli galen. Har jag fixat allt nu? Vad ska jag ens packa ner? Vad finns i ett möblerat studentrum?

Nä, jag tror faktiskt att 2009 kommer bli ett riktigt bra år för min del, för detta året ska jag ha kul och göra saker jag aldrig gjort förrut. Jag ska lämna mitt trygga hem och bli självständig, och vem vet jag kanske upptäcker nya sidor hos mig själv som jag inte ens visste fanns?

Det är nu mitt nya liv börjar och jag ser verkligen fram emot det!

Kommentarer
Postat av: steph

Det kommer bli skit bra ska du se!

2009-01-05 @ 21:54:46
Postat av: Veronica

Hej! Tack så mycket :) detsamma!

2009-01-06 @ 15:42:18
URL: http://missfancydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0