Panik och massa ångest!

Finns det något som jag verkligen hatar, så är det fan att packa! Jag får panik!

Istället för att fylla en massa resväskor så bestämde jag mig för att kasta ner alla mina kläder i en stor, svart sopsäck.
Väldigt smidigt faktiskt, dock slog det mig att jag har en del kläder, så jag vet inte riktigt hur jag ska bära mig åt.
Det känns ju lite pinsamt att komma till Köpenhamn med två stora sopsäckar fulla med kläder?

Ska snart slänga in en maskin tvätt till, sen är jag förhoppningsvis klar med packningen.
Fast jag vet inte riktigt vad man ska packa ner mer än kläder och sänglakan? Kunde man inte fått en packningslista hemskickad så man vet vad fan man kommer att behöva?! Det hade ju varit rätt smidigt.

Fick ett sms av mina mentorer ang. introduktionskursen jag ska på i morgon. Snacka om att ha personlig kontakt med sina elever eller vad? Är lagom nervös nu, men kommer väl vara helt extas på bussen i morgon. Kommer ju få pendla från Trelleborg till Köpenhamn, vilket betyder att jag kommer att få pendla i nästan två timmar. Dags att ladda in nya låtar på mobilen kanske?

Kommentarer
Postat av: åsa

you rock girl.

ta det som det kommer, du kan alltid åka hem och hämta det du glömt.



lite foto och sådär är alltid bra. sen lite filmer för all dö tid.

och kanske något värmeljus och hållare så det blir mysstämning.

Lova att fota och lägga upp så vi får se.



KEEP MOVING SNYGGING!!! Detta klarar du galant.

KRAM!!!

2009-01-07 @ 12:55:41
URL: http://honsomler.devote.se
Postat av: Tobbe

Hej! Vad tycker du om den här tröjan:

http://tobbejonsson.se/2009/january/ett-paket-fran-danmark.html#comment

2009-01-07 @ 20:37:24
URL: http://tobbejonsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0