Såpaqueen

Åh, på måndag börjar det en ny amerikansk serie på Tv3 jag är sjukt sugen på att börja följa. Tror de hette Lipstick Jungle. (Kan tänka mig det är något liknande av Sex and the city då det är samma skapare)
Jag älskar tjejserier där man själv kan sätta sig in i tjejers situationer, det är faktiskt riktigt underhållande!

Dock tror jag inte Danmark har svenska Tv3, så får hoppas på det går i repris på helgerna.

Jag har fått en liten fix idé som jag har funderat på under dagen. Istället för att måla i mina ögonbryn som jag brukar göra, funderar jag på att färga dom istället. Hörde av någon att det kostar runt 70 kronor på H&M. Så varför inte testa? Kan ju vara en kul grej då jag har så ljusa ögonbryn.

Jag och mina ideér!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0